USŁUGI IT

USŁUGI INFORMATYCZNE, SERWIS

Oferowana obsługa informatyczna oraz serwis to kompleksowe działanie, mające na celu udzielenie Państwu wsparcia, nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jestem dostępny 24/7, a telefon odbieramy zawsze i wszędzie.

Każdego klienta traktuję indywidualnie, dlatego staram się zrozumieć potrzeby i dopasować rozwiązanie do wymagań. Nieważne czy firma jest rozproszoną w kilku lokalizacjach po całym kraju, zajmuje jedno biuro z kilkoma komputerami czy potrzebujesz pomocy z siecią w swoim domu – Moja obsługa zapewni prawidłowe działanie zarówno firmy czy organizacji jak również sieci domowej.

Zakres świadczonych usług obejmuje między innymi:

  • serwis komputerowy;
  • kompleksowe wsparcie IT przy wdrażaniu nowych systemów informatycznych;
  • aktualizowanie istniejących rozwiązań oraz ich ewentualne rozbudowywanie;
  • specjalistyczną opiekę informatyczną;
  • profesjonalny serwis zajmujący się diagnozowaniem oraz usuwaniem usterek;
  • administracja serwerami Windows i Linux;
  • projektowanie sieci LAN i sieci bezprzewodowych;
  • doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania;
  • audyty legalności oprogramowania;
  • obsługą techniczną programów księgowych;
  • administracja serwerami poczty elektronicznej i serwerami www.

OUTSOURCING IT

Zewnętrzna obsługa IT jest coraz popularniejszym rozwiązaniem. Wynika to z niewątpliwych zalet umożliwiających swobodny rozwój Państwa firmy czy organizacji.

Usługa obejmuje różnorodne świadczenia. Są one dostosowywane do potrzeb i możliwości finansowych klientów. Jestem elastyczny i cechuje mnie indywidualne podejście, dlatego wszystkie zadania związane z obsługą IT dopasowujemy do profilu działalności Klientów.

Rodzaje świadczonych usług:

  • utrzymywanie infrastruktury IT;
  • wdrażanie nowych projektów i urządzeń sieciowych;
  • wsparcie techniczne;
  • aktualizacja oprogramowania wg zaleceń producenta;
  • serwis posiadanego sprzętu, okresowy przegląd, kontrolę i gruntowną konserwację;
  • tworzenie kopii zapasowych i archiwizacja danych;
  • nieprzerwana profilaktyka antywirusowa (uaktualnienia, raporty);
  • monitorowanie funkcjonalności sieci;
  • stała opieka nad bezpieczeństwem danych.

Zalety outsourcingu obsługi informatycznej

Outsourcing jest rozwiązaniem tańszym niż samodzielne zatrudnianie specjalisty IT. Zamiast tworzyć nowy etat można skorzystać z zewnętrznej pomocy. Rozliczanie za usługę odbywa się przy pomocy faktur, w związku z czym wydatek na obsługę informatyczną można wliczyć w koszty poniesione przez przedsiębiorstwo. Wpływa to na większą elastyczność budżetową.

Przejęcie roli obsługi informatycznej przeze mnie sprawia również, że otrzymują Państwo dostęp do nowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań, które sprawdzają się na całym świecie. Posiadam wiedzę i doświadczenie pozwalające na osiąganie lepszych wyników.

Moja oferta kierowana jest m.in. do firm, organizacji, administracji publicznej. Gwarantuję wysoką jakość realizacji zleceń i fachowe wsparcie techniczne 24/7. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego wszystkich zainteresowanych obsługą informatyczną.