USŁUGI INFORMATYCZNE, SERWIS
Oferowana obsługa informatyczna oraz serwis to kompleksowe działanie, mające na celu udzielenie Państwu wsparcia, nawet w najtrudniejszych sytuacjach. Jestem dostępny 24/7, a telefon odbieramy zawsze i wszędzie.
Każdego klienta traktuję indywidualnie, dlatego staram się zrozumieć potrzeby i dopasować rozwiązanie do wymagań. Nieważne czy firma jest rozproszoną w kilku lokalizacjach po całym kraju, zajmuje jedno biuro z kilkoma komputerami czy potrzebujesz pomocy z siecią w swoim domu – Moja obsługa zapewni prawidłowe działanie zarówno firmy czy organizacji jak również sieci domowej.
Zakres świadczonych usług obejmuje między innymi:
- serwis komputerowy;
- kompleksowe wsparcie IT przy wdrażaniu nowych systemów informatycznych;
- aktualizowanie istniejących rozwiązań oraz ich ewentualne rozbudowywanie;
- specjalistyczną opiekę informatyczną;
- profesjonalny serwis zajmujący się diagnozowaniem oraz usuwaniem usterek;
- administracja serwerami Windows i Linux;
- projektowanie sieci LAN i sieci bezprzewodowych;
- doradztwo w zakresie doboru sprzętu i oprogramowania;
- audyty legalności oprogramowania;
- obsługą techniczną programów księgowych;
- administracja serwerami poczty elektronicznej i serwerami www.
OUTSOURCING IT
Zewnętrzna obsługa IT jest coraz popularniejszym rozwiązaniem. Wynika to z niewątpliwych zalet umożliwiających swobodny rozwój Państwa firmy czy organizacji.
Usługa obejmuje różnorodne świadczenia. Są one dostosowywane do potrzeb i możliwości finansowych klientów. Jestem elastyczny i cechuje mnie indywidualne podejście, dlatego wszystkie zadania związane z obsługą IT dopasowujemy do profilu działalności Klientów.
Rodzaje świadczonych usług:
- utrzymywanie infrastruktury IT;
- wdrażanie nowych projektów i urządzeń sieciowych;
- wsparcie techniczne;
- aktualizacja oprogramowania wg zaleceń producenta;
- serwis posiadanego sprzętu, okresowy przegląd, kontrolę i gruntowną konserwację;
- tworzenie kopii zapasowych i archiwizacja danych;
- nieprzerwana profilaktyka antywirusowa (uaktualnienia, raporty);
- monitorowanie funkcjonalności sieci;
- stała opieka nad bezpieczeństwem danych.
Zalety outsourcingu obsługi informatycznej
Outsourcing jest rozwiązaniem tańszym niż samodzielne zatrudnianie specjalisty IT. Zamiast tworzyć nowy etat można skorzystać z zewnętrznej pomocy. Rozliczanie za usługę odbywa się przy pomocy faktur, w związku z czym wydatek na obsługę informatyczną można wliczyć w koszty poniesione przez przedsiębiorstwo. Wpływa to na większą elastyczność budżetową.
Przejęcie roli obsługi informatycznej przeze mnie sprawia również, że otrzymują Państwo dostęp do nowoczesnych i zaawansowanych rozwiązań, które sprawdzają się na całym świecie. Posiadam wiedzę i doświadczenie pozwalające na osiąganie lepszych wyników.
Moja oferta kierowana jest m.in. do firm, organizacji, administracji publicznej. Gwarantuję wysoką jakość realizacji zleceń i fachowe wsparcie techniczne 24/7. Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego wszystkich zainteresowanych obsługą informatyczną.